فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ...
سرخط خبرها

رضاوند فولادی می‌ماند یا به استقلال برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۱۱۷۲۳۲
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
رضاوند فولادی می‌ماند یا به استقلال برمی‌گردد؟
وضعیت آرش رضاوند برای فصل آینده همچنان نامعلوم است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، آرش رضاوند پس از یک نیم فصل بازی قرضی در تیم فولاد خوزستان به استقلال بازگشته است. این بازیکن سال گذشته مورد انتقاد بسیاری از هواداران استقلال بود و فرهاد مجیدی با تصمیم او برای جدایی موافقت کرد.

رضاوند نیم فصل دوم به صورت قرضی راهی فولاد شد و توانست در این تیم نمایش خوبی داشته باشد. با پایان فصل، رضاوند خواستار گرفتن رضایت‌نامه دائمی خود برای رفتن به فولاد شد، چرا که جواد نکونام او را می‌خواست، اما مسئولان استقلال اجازه این کار را ندادند. مدیران استقلال بار‌ها خواهان معاوضه رضاوند با بازیکنانی، چون علیرضا کوشکی، نجاریان و ... شدند که فولادی‌ها مخالفت کردند.

باشگاه استقلال هم به رضاوند پیغام داده که به راحتی اجازه جدایی او و پیوستن به فولاد را نمی‌دهد چرا که مسئولان فولاد هیچ همکاری نکرده‌اند. آن‌ها حتی گفته‌اند در صورتی که ساپینتو او را نخواهد باز هم رضایت‌نامه‌اش برای فولاد صادر نمی‌شود، مگر اینکه اتفاقات دیگری بیفتد. رضاوند در اولین جلسه تمرینی استقلال از ساپینتو خواست با جدایی‌اش موافقت کند که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان از او خواست بماند تا وضعیت او را بررسی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->